Торгівля одягом — один з найбільш надійних видів бізнесу, навіть в період падіння купівельного попиту, викликаного економічною кризою. Адже людям весь час треба щось носити. Не дивно, що багато бізнесменів-початківців, вирішивши відкрити свою справу, пробують торгувати одягом. Але й тут є свої тонкощі, підводні камені. Щоб товар не залежувався, користувався попитом, приносив прибуток, торговцю одягом слід дотримуватися нескладних, але обов’язкові правила.
Інструкція
- Відразу ж чітко визначитеся з цільовою аудиторією, тобто за рахунок якої категорії покупців ви плануєте отримувати основний прибуток. Виходячи з цього, підберіть асортимент пропонованої одягу.
- Візьміть за правило продавати одяг за такими цінами, які напевно здадуться вигідними основній масі клієнтів. Вивчіть асортимент і ціни в інших магазинах, розташованих поблизу від вашої торгової точки. Постарайтеся, щоб аналогічні товари у вас коштували хоч трохи дешевше. Тоді початкове зниження прибутку з лишком окупиться зрослим оборотом продажів.
- Прорахувавши всі необхідні витрати (оренда приміщення, заробітна плата співробітникам і т.д.), закладіть у вартість одягу порівняно невелику норму прибутку. Пам’ятайте, ваша головна задача на даному етапі — всіляко залучати покупців.
- Зробіть ставку на повсякденний одяг, що знаходиться в помірному ціновому діапазоні. Це, перш за все, брюки, джинси, костюми, сорочки, сукні, блузки. Такий товар завжди буде користуватися попитом. Ближче до літнього сезону можна доповнити асортимент легкими вітровками, футболками, шортами.
- Приділіть особливу увагу вибору постачальників одягу. Не пошкодуйте часу і сил, вивчіть як слід ринок виробників і дилерів. Ваше головне завдання — підібрати оптимальні умови співпраці з постачальниками, обумовити заздалегідь питання про оптові знижка, терміни поставок, можливих рекламації і т.д.
- Цілком природним є прагнення бізнесмена закупити оптову партію одягу як можна дешевше, щоб отримати більший прибуток при продажі. Але тим не менше пам’ятайте мудре прислів’я: «скупий платить двічі». Якщо одяг, виставлена у вашому магазині, буде відверто низької якості, ви тільки розполохаєте клієнтуру.
- Торгувати дорогими, ексклюзивними моделями одягу починаючому бізнесменові не варто. Навіть в благополучний період такий товар не завжди швидко розпродається.
- Як тільки магазин запрацює, варто використовувати рекламну акцію. Наприклад, покупець, який придбає одяг на суму, що перевищує якийсь встановлений мінімальний рівень, отримує купон, який дає право на знижку при наступних покупках.
0 коментарі:
Дописати коментар