Нові статті
Loading...
середа, 9 квітня 2014 р.

SEO-оптимізація блогу

15:20
Як працюють пошукові системи?
За ті долі секунди, що проходять між натисканням кнопки «Пошук» та створенням переліку з декількох тисяч сайтів пошуковик виконує величезну кількість роботи. Він аналізує всі доступні йому сайти та пронує до вашої уваги ті, які на його думку, найкраще задовольняють ваш запит.
При ранжуванні ( присвоєнні певного місця в переліку) пошукові системи керуються наступними критеріями відбору:
1.     Вік домену. Чим старший домен, тим краще він індексується пошуковими системами. Купуючи новий домен, треба враховувати що пройде не менше місяця перш ніж пошуковими признають сайт «гідним довіри». Тому радять уважно ставитись до вибору доменного імені, та не змінювати його без поважної причини.
2.     Кількість унікального контенту ( текстів, фото, відео). Чим краще унікальних матеріалів на сайті, тим краще його позиція в пошукових системах.  Саме тому всі потужні  інтернет-ресурси користуються послугами  копірайтерів та рерайтерів. Перші  пишуть абсолютно унікальні тексти. Другі, отримавши готовий матеріал переписують його іншими словами, так щоб «в очах» пошуковика текст виглядав унікальним.
«На початку жовтня, в Маріуполі відбулась презентація нової книги відомого українського письменника Василя Рибалки. На заході були присутні головні літературні критики міста, які схвально оцінили роботу письменника та прогнозували успіх його книзі».
«Василь Рибалка зібрав літературну еліту Маріуполя для презентації своєї нової роботи. Письменники, критики та всі представники видавничого бізнесу міста визнали, що книга є чудовим твором та матиме успіх серед читачів».
Текст, що по суті практично не змінився – для пошукових систем виглядає абсолютно різним.
Це надзвичайно важливо, якщо Ваш сайт чи блог користується новинами, які були написані іншими організаціями та розміщує їх дослівно. Краще в цьому випадку, подавши посилання на джерело переписати матеріал так, щоб збільшити його «пошукову унікальність».
Інколи пошукові системи взагалі не показують матеріали-дублікати, що мають 100% подібність, видаючи лише оригінал ( матеріал, що був доданий першим).
3.     Кількість посилань на Ваш ресурс з тематичних сайтів.  Логіка пошуковиків проста – чим більше сайтів посилаться на ваш ресурс, тим він більш авторитетний та заслуговує на кращу позицію в рейтингу. Хороша система оптимізації сайту включає в себе збільшення кількості посилань на ваш ресурс.
Не обов’язково це будуть посилання в тексті ( прес-релізі чи статті), це також може бути і обмін кнопками та банерами. Існує термін «трастовий сайт» - це такий сайт, який вже користується визнанням пошукової системи за озвученими критеріями. Для пошуковиків посилання з трастових сайтів значить набагато більше ніж зі звичайного маловідомого ресурсу.
4.     Конкурентність запиту. Що це означає? Наприклад, якщо Ви введете в пошук слово «Політика» отримаєте величезну кількість що стосуються цієї теми. Вірогідність того, що Ваш блог потрапить в цей перелік надзвичайно мала, оскільки тут існує значна кількість конкурентів, що також використовують знання з оптимізації сайтів. Тому обираючи тему блогу, треба розуміти наскільки конкретним є середовище в пошукових системах. І краще звужувати тематику ресурсу, зробити на чомусь акцент. Наприклад, ввівши «мовна політика» чи «економічна політика» ми побачимо наскільки сильно змінились результати в тор-10.
Отже, щоб покращити позиції сайту необхідно враховувати такі критерії, як вік домену, кількість унікального контенту, кількість посилань на сайт та конкурентність середовища.
Важливим уточненням тут буде той факт, що пошукові системи зберігають історію ваших пошуків та поведінки в інтернеті, та пропонують Вам ті сайти які ви вже раніше відвідували. Тобто перелік тор-10 сайтів з одного комп’ютера та з іншого можуть сильно відрізнятись. Вам будуть показувати не ті сайти, що мають кращі позиції, а ті на яки ви частіше заходили.
Як пошуковик аналізує сайт? Наприклад Ви вводите в пошук «Корупція в землекористуванні», як зрозуміти які ресурси потраплять в  тор-10?
1.     Перше на що звертає увагу  пошукова система – це назва сайту та домену ( домен більш актуальний для англомовних країн та організацій що мають англійську назву, наприклад  AIESEC). Тому назви популярних ресурсів зазвичай розширені та включають основні ключові слова.
Наприклад, назва сайту «Кореспондент», насправді така: «Новини України та світу, Кореспондент – останні новини дня. Головні свіжі новини України та світу».
Це зроблено для того, щоб пошукова система вважала слово «новини» частиною назви сайту та по такому запити показувала сайт «Кореспонденту».
Тому в назві блогу чи сайту важливо прописати головну тему. Наприклад «Злобуд – незаконна забудова», «Блог  Ігоря Галицького – корупція у Львові» тощо.
2.     Якщо за назвою сайту пошуковик не зміг підібрати те що його влаштовує, він починає шукати по ключовим словам та описом сайту. Наприклад на сайту «Генплан – ключ до твого міста» ми використовуємо такі ключові слова:  генеральний план міста, генплан, просторове планування, захист зелених зон, незаконне будівництво».
Інший важливий момент, про який часто забувають – це опис сайту, або сторінки. Він надзвичайно важливий, якщо ми розміщуємо посилання на статтю в соціальних мережах, тоді підтягується саме опис.
Щоб дізнатись назву, ключові слова та опис свого ресурсу необхідно відкрити його, натиснути правою кнопкою миші та виберіть «Переглянути код сторінки». Тепер знайдіть там слова «title», «keywords» та «description».
3.     Якщо людина вводить в пошукових довгу фразу, наприклад «Як зупинити незаконне будівництво», то малоймовірно що існують сайти, що існують сайти, які мають конкретно таку назву. Тоді пошукових аналізує сторінки сайту в пошуках матеріалу, назва якого буде співпадати з пошуковим запитом.
І це золота жила для блогерів, де вони можуть конкурувати з потужними ресурсами.
Спершу пошуковик намагається знайти 100% спів падіння пошукового запиту та назви матеріалу, якщо такого немає, то підбирає найбільш підходящий, аналізуючи ключові слова та весь матеріал в цілому.
Тому, якщо ви хочете щоб на ваш блог переходили з пошуковиків, то необхідно називати матеріали так, як би Ви самі шукали його в мережі.
Новіша публікація
Попередня
This is the last post.

Схожі статті :

0 коментарі:

Дописати коментар

 
Підвал сайту