Нові статті
Loading...
вівторок, 26 серпня 2014 р.

Як оригінально провести викуп нареченої?

20:42
Жодне весілля не проходить без викупу нареченої. Це стара і улюблена усіма традиція.

Скільки радісних моментів дарує гостям цей процес! Скільки позитивних емоцій можна отримати, спостерігаючи за женихом, який з великою старанністю проходить усі конкурси і завдання запропоновані подружками нареченої!

Ви, напевно, вже здогадалися, що ця стаття не для гостей, а для тих самих подружок наречених, які готуються ефектно її продати. Як організувати викуп нареченої, щоб і гості потішилися, і жених "дійшов до кінця"?

Організовуючи викуп нареченої, варто враховувати такі нескладні поради:

1. Час
Викуп нареченої, який тривав 20 хвилин, навряд чи запам'ятається надовго. Годинний викуп нареченої напевно усім набридне. Тому шукайте золоту середину! Ваш сценарій повинен запам'ятатися гостям і залишити приємні спогади. У ідеалі викуп нареченої повинен тривати 30-40 хвилин.

2. Різноманітність конкурсів

Усім відомі старі побиті конкурси для викупу нареченої : жених повинен випити банку з водою, на дні якої ключ від заповітних дверей; встати ногами в тазик і танцювати; ступаючи на кожну сходинку, ласкаво називати наречену і так далі. Ці конкурси бачив не один раз кожен з гостей. Навіщо вам ці нецікаві конкурси?

Дивуйте гостей, фантазуйте! Ось декілька ідей:
Нехай жених зі свідком, тримаючи в зубах фломастери, напишуть ім'я нареченої на ватмані. Він може бути розташований де завгодно: на підлозі, на стіні, на стелі.

У кульки покладіть папірець з ім'ям нареченої. У інші кульки киньте папірці з ціною: 10 грн, 50 грн, 100 грн і так далі (скільки совість дозволить). Жених зі свідком повинні знайти папірець з ім'ям нареченої. Якщо вони лопають кульки і помиляються, то платять штраф, який вказаний на папірці.

У кишеню піджака вшивається ключ. Жених зі свідком повинні знайти його за певний час. Якщо не встигають, платиться викуп. Після чого їм дається додатковий час.


3. Тематика викупу
Не обов'язково використовувати стандартні сценарії викупу. Можна придумати самим, орієнтуючись на інтереси гостей або наречених. Наприклад, якщо велика частина гостей - колеги по роботі, виберіть службову тематику. Припустимо, якщо жених служить в органах, то подруги нареченої можуть вбратися в хуліганів або, навпаки, в міліціонерів. Конкурси можуть бути засновані на законах, порушеннях і так далі. Тоді велика частина гостей підтримає жениха, і разом з ним прийме участь у викупі. Колективна участь завжди веселіша.

Якщо гості - любителі року, викуп може бути в рокерському стилі. Мотоцикли, шкіряний одяг, бандани - невід'ємні атрибути викупу. Конкурси можуть бути пов'язані з різними рок-групами, їх створенням і діяльністю.

Якщо у гостей різні інтереси і види діяльності, можна придумати сценарій викупу в японському, слов'янському, африканському стилі. Наряди, традиції, історія країни - у вас є унікальна можливість обіграти побут інших країн в міні-варіанті. Гості будуть в захваті!

4. Веселощі
Куди ж без нього на весіллі? Хоча багато хто забуває про веселий настрій і сприймає обряд викупу занадто серйозно. Не відступають від сценарію, "тероризують" і жениха, і гостей, а якщо жених не проходить конкурс, наполегливо і наполегливо вимагають з нього гроші.

Не забувайте про те, що відкупитися він може не лише грошима, але і піснями, танцями, і навіть веселим жартом. Нехай ваш викуп проходить з веселими нотками. Думайте, передусім, про гостей і про гарний настрій, а не про те, як дорожче продати наречену. Адже, якщо наречені разом, то це означає що вони вже віддали один одному свою долю!

Більше смійтеся і жартуйте. Якщо у жениха виникли труднощі з проходженням ваших випробувань, допомагайте йому! Веселіть не лише себе, але і оточуючих!

Схожі статті :

1 коментарі:

  1. Яка чудова і надихаюча історія! Я була заміжня сім років без дитини, тому мій чоловік почав вести себе дивно, останнім часом повертався додому і більше не проводив зі мною час і сказав, що хоче розлучення. Тому я стала дуже сумною і загубилася в житті, тому що лікар сказав мені, що немає способу завагітніти, це дійсно робить життя мені нещасним. поки я не натрапив на друга, який розповів мені про DR ALABA з Інтернету, як він допоміг багатьом жінкам з подібними проблемами, через які я переживаю, тому я зв'язався з ним за адресою: (dralaba3000@gmail.com) і пояснив йому: Він мені все розповів його потрібно було надати, перш ніж він міг накласти заклинання на возз’єднання, щоб повернути мого чоловіка, що я і зробила, і він послав потужну молитву, яку я мала вимовити посеред ночі, коли чинив заклинання кохання. Через 24 години мій єдиний чоловік повернувся до мене і вибачився за все, що він зробив, і сказав, що він повністю готовий підтримати мене у всьому, що я хочу, швидко зателефонуйте Д-ру Алабі і розкажіть йому, що там відбувається. Він також підготував і надіслав мені трав’яний засіб, який, за його словами, вилікує будь-яку небажану хворобу чи інфекцію, які завадили мені завагітніти, а потім проінструктував мене, як використовувати його до зустрічі з чоловіком. Ось після використання цієї місцевої трави та кореня, через кілька тижнів я почала відчувати ознаки вагітності по всьому тілу, я була дійсно вагітна, і я щойно народила хлопчика в 1 місяць. Я присягаю, що весь світ дізнається про Д-ра Алабу за те, що він врятував мої стосунки, і який також дає мені дітей, яких я можу з гордістю називати своїми сьогодні. Для будь-якої жінки, яка вважає це неможливим, ось нагода посміхнутися і принести щастя своїй родині, будь ласка, зв’яжіться з DR ALABA електронною поштою: (dralaba3000@gmail.com). Або WhatsApp/Viber його за номером +1(425) 477-2744, Дійсно, він Бог посланий, щоб принести втрачених коханців і принести вам щастя..

    ВідповістиВидалити

 
Підвал сайту