Нові статті
Loading...
понеділок, 29 грудня 2014 р.

Як привітати подругу з днем народження?

17:57
В такий важливий для подруги день,порадуй її особливим привітанням в день її народження!

Наша невеличка добірка допоможе зробити привітання з Днем народження подрузі по-справжньому незабутнім!

Привітання подрузі

З Днем народження вітаєм! 
Щастя, радості бажаєм!
Будь весела наче пташка,
Працьовита, як мурашка,
Наче бджілка вмій крутитись,
Як метелик не журитись!
Будь прониклива, як мишка,
А живуча наче кішка,
Будь, як лялька симпатична,
Як ворона довговічна,
Як та пава будь убрана,
Як лебідка будь кохана!

Вітання до дня народження подрузі

Тортів, яблучок, суничок,
Солоденько життя,
Щоб завжди на твоєму личку,
Цвітла радість і краса!

Привітання подрузі

Життя запліднене богами.
Тому йому належне дай.
Забудь, будь ласка, все погане,
Минуле сонячне згадай!
Часи краси і друзів путніх,
Роки, що плинуть, мов вода,
І хай проміниться майбутнє
В душі, що вічно молода!

Вітання до дня народження подрузі

Нехай волошками цвітуть літа прекрасні,
Нехай здійсняться тисячі бажань,
Щоб доля дарувала тільки щастя,
Ні грама бід, ні капельки страждань.
Життя хай квітне, мов вишневий сад,
І кожен день усміхнено радіє,
А доля подарує зорепад
Здоров’я, миру, успіхів надії
Усмішок глибоких, як дно океану,
Й міцного кохання — без меж і обману.

Привітання подрузі українською мовою

Якби змогла я зняти з неба дві зорі,
Чи радугу скрутити в перевесло,
Тоді б напевно дари ці
Я в подарунок би принесла.
Але по немочі людській
Я не здійсню цього бажання,
Тому бажаю від душі
Здоров’я, щастя і кохання!

Схожі статті :

1 коментарі:

  1. Для моэї подруги чудовим доповненням був http://jabluko.com.ua/apple/iphone-5s , скинулось троє, я, її хлопець і ще одна подруга. Доставили прямо додому в день замолення.

    ВідповістиВидалити

 
Підвал сайту