Нові статті
Loading...
понеділок, 2 березня 2015 р.

Чи можна займатися сексом під час місячних?

17:18
Менструація — природне явище, з яким раз на місяць стикається будь-яка жінка. І у багатьох виникає питання: «Чи потрібно відмовитися від сексуальної близькості в ці дні?». Кілька десятиліть тому відповідь була однозначною: «Ні». Сучасні доктора запевняють, що займатися любов'ю можна, якщо є обопільне бажання і немає медичних протипоказань.
Все залежить від партнерів.
Якщо протипоказання відсутні, можна не припиняти сексуальну активність.
Головною перешкодою, в такому випадку, служить гидливість.
Деякі не переносять вигляду крові, деяких вона, навпаки, збуджує.
Ще один цікавий факт, деякі жінки в період менструації відчувають підвищене сексуальне бажання. Якщо чоловік не має жодних заперечень, то чому б і ні?
Чим привабливий?
Існують декілька причин, по яких секс під час місячних здається більш привабливим:
  • нові відчуття. Особливо це актуально, якщо партнери перебувають у зв'язку довгий час.
  • полегшення хворобливих місячних. Якщо партнерка страждає від больових відчуттів, досягнення оргазму дозволить пом'якшити біль від скорочення матки.
  • зменшення тривалості менструації. Матка, в силу скорочень за рахунок підвищеного вироблення простагландинів, швидше звільняється від непотрібних їй продуктів — менструальної крові і ендометрію.
  • підвищена чутливість партнерки. За рахунок набряку, піхва звужується, і партнерка може отримати ще більше задоволення від статевого акту. Також підвищена кількість виділень служить додатковою змазкою.
Чим небезпечний?
Крім достоїнств, секс під час місячних має свої недоліки:
  • можливість появи інфекції. Це загрожує як жінкам, так і чоловікам. Менструальна кров є відмінним середовищем для розмноження бактерій. У жінок, в цей період, підвищується ризик проникнення інфекції в матку. А чоловіки не захищені від запальних процесів сечовипускального каналу. Якщо Ви вирішили зайнятися сексом під час місячних, подбайте про ретельне дотримання правил особистої гігієни. Краще приймати душ до і після статевого акту.
  • небажана вагітність. Менструація залишає можливість завагітніти. Якщо менструальний цикл непостійний або короткий, обов'язково використовуйте контрацептиви.
  • психологічний бар'єр. Обов'язково обговоріть з партнером можливості, перед тим як приступати до статевого акту.
  • незручності, пов'язані з виділенням крові. Деяким жінкам неприємно думати, що партнер і постільна білизна буде забрудненї в їх крові.
Що потрібно, щоб було безпечно?
Убезпечити себе Вам допоможе виконання декількох простих правил:
  • дотримання правил особистої гігієни обома партнерами;
  • обов'язкове використання презерватива;
  • для заняття любов'ю вибирайте дні невеликих виділень;
  • постеліть рушник на постільну білизну;
  • майте поблизу пачку гігієнічних серветок.

Схожі статті :

1 коментарі:

  1. Яка чудова і надихаюча історія! Я була заміжня сім років без дитини, тому мій чоловік почав вести себе дивно, останнім часом повертався додому і більше не проводив зі мною час і сказав, що хоче розлучення. Тому я стала дуже сумною і загубилася в житті, тому що лікар сказав мені, що немає способу завагітніти, це дійсно робить життя мені нещасним. поки я не натрапив на друга, який розповів мені про DR ALABA з Інтернету, як він допоміг багатьом жінкам з подібними проблемами, через які я переживаю, тому я зв'язався з ним за адресою: (dralaba3000@gmail.com) і пояснив йому: Він мені все розповів його потрібно було надати, перш ніж він міг накласти заклинання на возз’єднання, щоб повернути мого чоловіка, що я і зробила, і він послав потужну молитву, яку я мала вимовити посеред ночі, коли чинив заклинання кохання. Через 24 години мій єдиний чоловік повернувся до мене і вибачився за все, що він зробив, і сказав, що він повністю готовий підтримати мене у всьому, що я хочу, швидко зателефонуйте Д-ру Алабі і розкажіть йому, що там відбувається. Він також підготував і надіслав мені трав’яний засіб, який, за його словами, вилікує будь-яку небажану хворобу чи інфекцію, які завадили мені завагітніти, а потім проінструктував мене, як використовувати його до зустрічі з чоловіком. Ось після використання цієї місцевої трави та кореня, через кілька тижнів я почала відчувати ознаки вагітності по всьому тілу, я була дійсно вагітна, і я щойно народила хлопчика в 1 місяць. Я присягаю, що весь світ дізнається про Д-ра Алабу за те, що він врятував мої стосунки, і який також дає мені дітей, яких я можу з гордістю називати своїми сьогодні. Для будь-якої жінки, яка вважає це неможливим, ось нагода посміхнутися і принести щастя своїй родині, будь ласка, зв’яжіться з DR ALABA електронною поштою: (dralaba3000@gmail.com). Або WhatsApp/Viber його за номером +1(425) 477-2744, Дійсно, він Бог посланий, щоб принести втрачених коханців і принести вам щастя..

    ВідповістиВидалити

 
Підвал сайту